ویژگی های سیستم انبار و حسابداری انبار

  • امکان تفکیک در معرفی اشخاص حقیقی و شرکتهای حقوقی
  • امکان پشتیبانی سیستم AGEING محصولات
  • امکان پشتیبانی سیستم ردیابی محصولات
  • امکان معرفی محل جغرافیایی طبق فعالیت شرکت
  • امکان معرفی پروژه های نامحدود
  • امکان معرفی مراکز هزینه نامحدود
  • امکان تفکیک درآمدها و هزینه های مختلف به تفکیک پروژه های مختلف
  • امکان تفکیک درآمدها و هزینه های مختلف به تفکیک مراکزهزینه مختلف
  • امکان معرفی انبار به تعداد نامحدود
  • امکان معرفی محل فیزیکی به تعداد نامحدود وتهیه موجودی هر کالا به تفکیک محل فیزیکی
  • امکان تفکیک گروهبندی برای کالاها به تفکیک گروهبندی اصلی و گروهبندی فرعی جهت تهیه گزارشات
  • معرفی کالا به تعداد نامحدود
  • معرفی واحد سنجش مختلف
  • امکان تخصیص کالا به انبارهای مختلف
  • امکان ایجاد ویژگیهای مختلف برای تخصیص به هر کالا
  • امکان تهیه کالای مشابه برای هر کالا
  • امکان ایجاد واحد سنجش فرعی به تعداد نامحدود برای استفاده در سیستمهای مختلف
  • امکان تخصیص ویژگی به کالا
  • امکان تهیه اضافات و کسورات در هنگام انبارگردانی
  • امکان تهیه تگ و روش انبارگردانی برای انبارهای دلخواه انبارگردانی و تهیه لیست کسری و اضافی اتوماتیک
  • امکان بستن انبار و انتقال موجودی به سال مالی بعد بصورت اتوماتیک
  • امکان ثبت اسناد ابتدای دوره بصورت دستی و اتوماتیک
  • امکان ثبت اسناد خریدداخلی و خارجی و بلعکس
  • امکان ثبت و کنترل چرخه تولید از ورود مواد اولیه تا خروج محصول
  • امکان ثبت و کنترل فرآیندهای پروژه محور(تولید سفارشی)
  • امکان ثبت و کنترل ورود و خروج کالاهای امانی
  • امکان ثبت و کنترل واحد کیفیت قبل ازورود کالا به انبار
  • امکان ثبت و کنترل فروش کالاو بلعکس
  • امکان ثبت و کنترل مصارف مراکز مختلف
  • امکان ثبت و کنترل ضایعات مراکزو نحوه خروج ضایعات از سازمان
  • امکان تبدیل کالاهای مختلف جهت اصلاح موجودی کالاها
  • امکان جابجا کردن کالا در انبارها
  • امکان ایجاد ارتباط بین حسابداری و انبار و ارسال اطلاعات سیستم انباربه حسابداری
  • امکان صدروسندحسابداری خرید بصورت گروهی
  • امکان ثبت قیمتهای مختلف برای کالاهای وارده وثبت تعدیلات اتوماتیک سیستم جهت تعدیل بها
  • امکان ثبت خرید با ارزش افزوده و تهیه گزارش خرید برای دارایی
  • امکان قیمتگذاری اتوماتیک اسناد صادره انبار با روش میانگین حسابداری
  • امکان تهیه کنترل موجودی انباربه تفکیک تاریخ و انبار
  • امکان پشتیبانی سیستم از تاریخ میلادی و شمسی
  • امکان تهیه گزارشات درسیستم گزارش سازبصورت میلادی و شمسی
  • امکان پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات از داخل نرم افزار
  • امکان مدیریت کاربران از ورود تا خروج
  • امکان مدیریت و حقوق دسترسی بر روی تمامی کلیدها و ویوهای کاربری(پرینت ، طراحی ، ارسال به Excel،...)